Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Як державному сектору стати привабливим на ринку праці: 7 практичних порад

07.08.24 Happy HR 4 хв читання

Сьогодні держустановам складніше залучати й утримувати таланти, адже часто приватний сектор пропонує більш вигідні умови співпраці. Щоб у команді були найкращі спеціалісти, державним організаціям важливо активно працювати над своїм брендом роботодавця. На що звернути увагу, щоб цей процес приніс бажаний результат, розповідає Тетяна Ноздрич, керівниця HR-напряму в державній установі «Професійні закупівлі».

1722946322 Тетяна Ноздрич
Тетяна Ноздрич


1. Місія, візія, цінності


Сьогодні особливо важливо акцентувати на місії, візії та цінностях вашої установи. Що робить ваша організація? Яка її ключова мета? Що змушує вашу команду щодня вставати з ліжка та їхати в офіс? Дайте собі відповідь на ці запитання й транслюйте свою місію назовні. Це приверне до вашої команди тих, хто прагне працювати на благо суспільства.


2. Можливості кар’єрного розвитку


Розвивайте можливості не лише вертикального, а й горизонтального розвитку кар’єри у вашій організації. Важливо, щоб співробітники могли змінити напрям роботи в межах установи, це стимулює внутрішню мотивацію та довіру: людина не йде з організації, коли розуміє, що посада вже не відповідає її запитам, а має можливість продовжити реалізуватися в іншому напрямі. 


3. Дебюрократизація


Ми проти застарілих та бюрократичних методів. Що менше паперової тяганини, то краще. Нікому не подобається витрачати багато часу на адміністративні процедури. Наприклад, ми не пишемо жодних заяв від руки, переходимо на електронні трудові книжки тощо. Також практикуємо живий діалог замість службових записок.


4. Навчальні можливості


Нові знання та навички критично важливі для професійного розвитку. Наріжним для держсектору завжди буде питання фінансів, але зараз є чимало програм, зокрема міжнародних, які дають змогу навчатися безоплатно. 

Міжнародні донори можуть підтримати вивчення англійської або іншої універсальної навички. Також існують стипендії, які частково або повністю покривають вартість навчання. Наприклад, нещодавно кілька наших співробітників отримали стипендію курсу «Фахівець із публічних закупівель» від КШЕ, і тепер навчання для них буде повністю безплатним. 

Важливо, щоб керівництво розуміло цінність навчання і, наприклад, надавало людям можливість вчитися у робочий час.


5. Цифровізація HR-процесів


Сьогодні на ринку є чимало якісних українських продуктів, які дозволяють автоматизувати HR-процеси. Ми зараз у процесі тестування одного з них і вже бачимо, наскільки це може впливати на якість та ефективність роботи. Це не лише спрощує життя ейчарам, а й підвищує задоволеність співробітників. 

Наприклад, за допомогою таких інструментів HR може систематизувати та автоматизувати процеси онбордингу, офбордингу, планувати зустрічі сам на сам та інші, проводити опитування та ревʼю персоналу, ставити й трекати OKR тощо. Для співробітника все теж максимально просто й прозоро: до прикладу, людина завжди розуміє, який залишок відпустки має, контролює виконання своїх OKR і отримує автоматичні запрошення на різні зустрічі з керівництвом.

Читайте також: Ефективна HR-екосистема: чому це важливо для компанії та як її побудувати


6. Соціальні проєкти


Підтримка соціальних проєктів — це про емпатію та готовність ваших співробітників робити внесок у соціальне життя країни. У такий спосіб ми руйнуємо стереотипи та кордони між державним сектором і громадськістю. Наприклад, у Всесвітній день донора наша команда взяла участь у донації крові. Також це прекрасний тимбілдинг, коли люди, об’єднані спільними цінностями, роблять добро. Це дуже зближує, повірте.


7. Внутрішня комунікація


Ефективна внутрішня комунікація є ключовим аспектом будь-якої успішної організації. Важливо забезпечити прозорість та відкритість у взаємодії між всіма рівнями установи. Це покращить командний дух і мінімізує бюрократію. Ми максимально відходимо від формалізації, тому спілкуємося між собою на «ти» й дотримуємося політики відкритих дверей. 

Людині простіше проявити ініціативу, висловити думку чи навіть критику (бажано конструктивну), коли всередині організації спілкування просте й невимушене. Саме тому ми практикуємо регулярні особисті зустрічі фахівця з керівником, де можна вільно рефлексувати про свою роботу, зустрічі відділів і всієї команди, зустрічі з ейчаром під час випробного терміну, exit interviews тощо. Ми заохочуємо проактивність колег на таких зустрічах і беремо пропозиції та зауваження до уваги. 

Якщо інтегрувати всі ці поради у свою щоденну діяльність, державні організації можуть заявити про себе як про крутих роботодавців для талановитих фахівців. 

Шукаєте роботу в держсекторі?

У нас на сайті багато вакансій, зокрема в державних установах і організаціях 👉

Вакансії

Читайте також

7 ефективних інструментів для підвищення продуктивності команди

Я пішла з корпоративного сектору задля роботи на державу. Що їй варто «позичити» в бізнесу?

Обираємо ефективний таск-менеджер: 5 популярних інструментів

Розсилка для компаній-роботодавців від CEO Happy Monday

Розсилка з головними новинами ринку найму та бренду роботодавця, а також оглядом головних оновлень платформи для роботодавців.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.