Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Як збільшити залученість співробітників у корпоративне навчання?

02.10.24 Happy HR PR 4 хв читання

Попри всі труднощі, зумовлені повномасштабною війною, бізнес має працювати й розвиватися. Одним із ключових факторів його розвитку є навчання команди. Яким має бути корпоративне навчання та як залучити до нього співробітників, розбирається Ірина Озарінська, співвласниця школи англійської Progress.

Ірина Озарінська Співвласниця школи англійської Progress
Ірина Озарінська

Як підходити до навчання в умовах повномасштабної війни та хронічного стресу? Як підвищити залученість співробітників у навчальні процеси? Що може зробити для цього компанія, а в чому роль школи, яку ви обираєте?

Останній рік ми досліджували ці питання у співпраці з Boosta, Airstate, Gbar та іншими клієнтами, які проводять корпоративне навчання англійської мови для співробітників і залучають нас як провайдера і партнера. Хочемо поділитися результатами наших спостережень і висновків. 


Залученість у корпоративне навчання знизилась на 15-20%

Рік тому ми побачили системний спад залученості співробітників у вивчення англійської серед усіх наших корпоративних клієнтів. Якщо порівнювати зі статистикою 2022 і початку 2023 року, відвідуваність уроків знизилась на 15%, а подекуди й на 20%. Ми досліджували цю динаміку та проводили exit інтерв’ю з кожним, хто припиняв навчання. Найчастіше нам озвучували дві причини завершення навчання:

  • високе навантаження на роботі;
  • втома, низький рівень енергії, бажання взяти паузу та відпочити. 

Це вагомі причини, з якими важко не погодитися. Але ми вирішили заглибитися в це питання і разом з нашими клієнтами почали аналізувати, як можемо покращити рівень залученості й адаптувати навчальний процес до нових реалій, в яких накопичена втома, хронічний стрес і шалений темп роботи часом значно перевищують бажання навчатися. 


Що впливає на залученість у корпоративне навчання


Взимку 2023 року ми провели серію глибинних інтерв’ю зі співробітниками наших ключових клієнтів — як із тими, хто продовжував навчання, так і з тими, хто зупинив його з будь-яких причин. Для нас було важливо оновити бачення драйверів і блоків у навчанні, побачити реальні точки впливу та покращити ситуацію.


Драйвери залученості на стороні компанії

Що саме може покращити компанія в організації навчання, щоб мотивувати своїх співробітників долучатися до нього активніше? Зупинімося на двох особливо важливих факторах. 

1. Повʼязати цілі навчання з цілями професійного розвитку. У компаніях, де була конкретна мета на рівні бізнесу, залученість у навчання була вищою. Наприклад, один із наших клієнтів мав ціль протягом року почати експансію на інші ринки. Тому всі співробітники мали знати англійську на рівні не нижче Intermediate. Над цією метою ми працювали разом і мали гарний рівень залучення, бо англійська була важлива для подальшої професійної реалізації в компанії.

2. Зробити навчання частиною робочого процесу. У компаніях, де навчання відбувалося в робочий час, відсоток залученості був значно вищий, ніж у тих, де співробітники навчалися до або після роботи. Звісно, робочий час важливо ефективно використовувати для роботи, але зараз люди гостріше відчувають потребу в часі на відновлення та відпочинок і дуже часто не готові віддавати цей час на розвиток. Тому виділення на навчання робочого часу може стати важливою інвестицією у системність навчального процесу і залучення. 


Драйвери залученості на стороні школи

Звісно, ми почули багато фідбеку від студентів, який стосувався саме нас як провайдерів навчання. Більшість студентів хотіли:

  • персоналізувати свої особисті цілі в навчанні, краще розуміти точку Б, до якої вони рухаються, та відстежувати свій прогрес;
  • більшої інтерактивності процесу навчання;
  • більше мовної практики на актуальні для них теми, бо уроки англійської для багатьох були єдиним майданчиком, де вони могли розвивати навичку мовлення; 
  • більше підтримки та мотивації в процесі навчання — можливості переглянути графік, формат, висловити свої побажання.

Усі ці фактори суттєво впливали на рішення співробітників продовжувати чи зупиняти навчання, попри брак часу, енергії та конфлікт пріоритетів. Що найголовніше — на всі ці фактори ми та наші клієнти мали вплив. Ми цим скористались і суттєво переглянули процес організації навчання.


Як ми змінили процес організації навчання


Зараз, щоб підвищити залученість у навчання, ми тісно співпрацюємо з компанією-замовником і проходимо в організації навчання наступні етапи.

  1. На початку співпраці проводимо стратегічні зустрічі, на яких синхронізуємо бачення цілей навчання та вимірювання результатів (визначені цілі доносять співробітникам організатори навчального процесу та безпосередні керівники).
  2. Тестуємо попит серед співробітників: проводимо пробні заняття, визначаємо рівень знань, самостійно формуємо навчальні групи.
  3. Для кожної групи створюємо road map навчальних цілей.
  4. Кожні п’ять уроків збираємо зворотний зв’язок і дивимося, як можемо його врахувати в навчальному процесі.
  5. Проводимо бонусні заняття в форматі розмовних клубів на цікаві співробітникам теми.
  6. Маємо регулярні зустрічі з організаторами навчання: HR та L&D-менеджерами, де обговорюємо результати та зони зростання для нашої співпраці.
  7. Раз на пів року проводимо глибинні інтерв’ю зі студентами, де аналізуємо фідбеки, побажання та зауваження до навчального процесу.

Ми завжди робили фокус на методиці навчання та кваліфікації викладачів, бо це один із ключових компонентів якісного навчання. Але цього року вирішили попрацювати також над оновленням IT-рішень. Разом із нашим клієнтом — компанією Boosta — ми провели успішний пілот впровадження інтерактивних дошок у навчальний процес. 

А в другому півріччі створили кабінет для контролю навчального процесу з боку компанії.

Якість навчання, актуальні продукти та сучасні цифрові рішення — це база. Але окремий акцент у роботі над залученістю — це регулярний діалог на всіх рівнях, аналіз цілей компанії та мотивації співробітників, що навчаються. 

Ми прагнемо бути ефективними навчальними партнерами та своїми рішеннями й експертизою допомагати бізнесу досягати цілей через розвиток і навчання своїх команд. Корпоративне навчання англійської в Progress — це: 

  • 9 років досвіду навчання дорослих; 
  • високий рівень викладачів;
  • адаптація формату навчання до потреб компанії та співробітників; 
  • контроль цілей і побажань до навчання, регулярний зворотний звʼязок, технічна підтримка; 
  • кабінет контролю навчання з аналітикою для роботодавця; 
  • гнучкі формати оплати.
Команда Progress
Команда Progress

Потрібні співробітники?

Розміщуйте вакансії на Happy Monday — тут їх побачать саме ті люди, які вам потрібні

Розмістити

Читайте також

Корпоративне навчання: чому важливе в будь-якій компанії та як його організувати?

5 порад, як провалити запуск корпоративного онлайн-навчання

Як прокачати команду під час стратегічної сесії: 5 дієвих порад

Розсилка для компаній-роботодавців від CEO Happy Monday

Розсилка з головними новинами ринку найму та бренду роботодавця, а також оглядом головних оновлень платформи для роботодавців.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: