Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

4 причини для студента обрати роботу в службі підтримки

25.01.22 Кар'єра 4 хв читання

Служба підтримки (customer support) — невід’ємна частина багатьох бізнесів. Ставлення до клієнтів напряму впливає на успіх, тому компанії чимало інвестують у свої служби підтримки. Цей напрям активно розвивається та приваблює пошукачів, зокрема студентів. Онлайн-видання про студентство STUDWAY з’ясувало, чи дійсно робота в customer support підходить для старту кар’єри. 

Як працюється у службі підтримки та що ця робота може дати студенту, розбираємось на прикладі української аутсорсингової компанії WOW24-7, яка надає послуги customer support клієнтам з більш ніж 20 країн і допомагає їм покращити досвід своїх користувачів, використовуючи інноваційні інструменти та ефективну комунікаційну стратегію. 


У чому полягає робота в службі підтримки

Обов’язки агента служби підтримки зазвичай охоплюють надання допомоги клієнтам через різні комунікаційні канали, такі як онлайн-чат, телефон, пошта та соціальні мережі. Агенти відповідають на питання клієнтів та допомагають їм вирішити проблеми, пов’язані з продуктом чи сервісом компанії.

Здебільшого серед вимог до кандидатів, які хочуть працювати в customer support, — хороший рівень англійської чи іншої іноземної мови, вміння налагоджувати комунікацію з людьми, базові навички користування технологіями та аналітичне мислення. Вимоги відрізняються в залежності від компанії та її проєктів.


Чому робота в customer support підходить студентам

  1. Гнучкий графік. Зазвичай компанії пропонують агентам служби підтримки full-time чи part-time роботу й дозволяють самим обирати зміни. Це дає можливість студентам контролювати свій графік і поєднувати навчання з роботою.
  2. Легке працевлаштування. Здебільшого, для того щоб влаштуватися на позицію customer support агента, попередній досвід не є обов’язковим. Тому студентам доволі легко знайти роботу в цій сфері.
  3. Непогана для старту зарплата. Рівень заробітної плати залежить від компанії, проєкту та досвіду кандидата. В середньому агенти служби підтримки отримують від $400 до $1000 на місяць, що досить непогано для старту кар’єри.
  4. Постійний розвиток. WOW24-7 та багато інших компаній переважно працюють з клієнтами з-за кордону, тож робота customer support агента передбачає постійне спілкування з іноземцями. Це дає можливість студентам розвивати свої комунікативні навички та прокачувати знання іноземних мов з носіями. Окрім того, студенти мають можливість розбиратися в різних сферах та продуктах в залежності від специфіки роботи компанії.

А що думають молоді спеціалісти про роботу в customer support? Ми поспілкувалися з працівниками WOW24-7 і попросили їх поділитися своїм досвідом та дати поради, як поєднувати роботу й навчання.

робота в customer support
Дар’я, Senior Support Agent у WOW24-7

Я влаштувалася на роботу під час навчання на магістратурі. У той час я писала дипломну роботу, мала практику викладання в університеті, а також проводила заняття з англійської. Роботу в службі підтримки WOW24-7 мені запропонувала одногрупниця. Вона розповіла про обов’язки, про компанію, про офіс та колектив, і мої очі загорілися. Раніше колективу як такого в мене не було, тож я захотіла спробувати. Окрім цього, мене зацікавило спілкування з іноземцями, щоб практикувати англійську.

Поєднувати роботу й навчання спочатку було дуже непросто через те, що організм не був готовий до великого навантаження та нічних змін. Але з часом адаптувався, і нічні зміни почали проходити швидко й весело. Оскільки наша компанія пропонує зручний графік і можливість обирати зміни, я склала собі прекрасний розклад, який дозволяв мені вчитись, працювати, викладати, відвідувати різні заходи/вечірки та навіть подорожувати в інші міста. Зараз це робити набагато легше, адже ми працюємо віддалено й можемо поєднувати все та навіть більше — наприклад, поїхати за кордон, послухати свої пари через ноутбук, ще й відпрацювати зміну. Це дуже круто і ти завжди в плюсі.

Щоб отримати роботу в customer support, треба бути наполегливим, витривалим, гнучким, чесним і відповідальним. Додаткові знання й досвід будуть перевагою, але якщо їх немає, то команда всього навчить. У мене досвіду не було взагалі, було лише бажання працювати й ентузіазм. А зараз я Senior Support Agent і вже 2 роки працюю в компанії.

У роботі я найбільше ціную колектив — ми стали справжніми друзями та великою підтримкою одне одному. Також ціную набуті soft skills (досвід комунікації, слухання, розв’язання складних задач, відповідальність), які дозволили мені підвищити свій рівень роботи. Я стала більш впевненою у своїх знаннях і діях, можу й буду рухатись далі кар’єрною драбиною та випробовувати свої сили на вищих посадах.

робота в customer support
Богдан, Onboarding Manager у WOW24-7

Зараз я навчаюсь на магістратурі за спеціальністю «романо-германська філологія». До WOW24-7 потрапив через знайому: вона розповіла мені про роботу та порекомендувала мене. Я почав працювати Junior Support агентом у команді, яка працює з такими клієнтами, як Spryker, Logic Gate, Usersnap. У роботі найбільше стало в пригоді вміння спілкуватися з людьми різних культур та мовних середовищ.

Згодом я відгукнувся на відкриту в компанії позицію онбординг-менеджера, успішно пройшов інтерв’ю й отримав підвищення. Зараз я відповідаю за запуск та оцінку нових проєктів, забезпечую спілкування з замовниками та тренування команди.

Працювати під час навчання — це хороша можливість отримати значну перевагу після випуску. Бо випускники переважно не мають досвіду роботи, тоді як велика кількість компаній віддає перевагу саме досвіду, а не червоному диплому. Наведу власний приклад: до роботи у WOW24-7 я три роки викладав англійську, тож після закінчення магістратури сумарно матиму більш ніж чотири з половиною роки досвіду й отримаю значну перевагу в очах роботодавця над випускниками з таким самим дипломом, але без досвіду. 

Втім, мушу зазначити, що робота під час навчання — не для всіх, за неї часто доводиться розплачуватися успіхами в університеті. Перш ніж піти на такий крок, ви маєте правильно оцінити свої можливості та зрозуміти, що важливо саме для вас. Найважче в поєднанні навчання й роботи — тримати work life balance. Коли в добі не вистачає годин для всього, важливо все одно виділяти час на особисте життя, адже відпочинок потрібен усім. Тому стежте за здоров’ям і правильно оцінюйте свої фізичні та психічні можливості.

Шукаєте роботу в підтримці?

Дивіться вакансії за тегом «Підтримка» в нас на сайті 👉

Вакансії

Читайте також

Ідеальний варіант для старту в ІТ: чим займаються Support-спеціалісти

5 професій в IT, де не потрібен досвід роботи

Від агента підтримки — до менеджера продукту: 3 історії про стрімке кар’єрне зростання

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: