Копірайтинг та SMM — популярні напрями для перекваліфікації та навчання, адже мають невисокий поріг входження, дозволяють працювати з дому та шукати замовлення на фрилансі. Зібрали для вас добірку актуальних безкоштовних курсів, що допоможуть перевірити, чи підходить вам така діяльність, та здобути необхідні для старту знання й навички.
20+ безплатних курсів з SMM та копірайтингу
«Маркетинг» від ReSkill
Тривалість: від 3 до 6 місяців.
Мова: англійська з українськими субтитрами.
ReSkill UA — це програма підвищення кваліфікації та перекваліфікації для українців із можливістю подальшого працевлаштування, яку Happy Monday запустив разом із міжнародною платформою Coursera за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
Один з доступних для вивчення напрямів — «Маркетинг». Він охоплює такі тематичні модулі:
- основи диджитал-маркетингу та E-commerce;
- SMM;
- стратегія створення контенту для соцмереж;
- маркетингова аналітика тощо.
Крім цього, слухачі ознайомляться з актуальними інструментами для роботи у сфері цифрового маркетингу.
Також буде менторська підтримка і групові кар’єрні консультації. Ті учасники, які завершать сертифікаційний курс, отримають електронний сертифікат та підтримку в працевлаштуванні.
«Основи SMM» від «Креативної практики»
Тривалість: 2 дні.
Мова: українська.
Курс розрахований на слухачів, які тільки занурюються в тему SMM — він допоможе опанувати ключові поняття та концепції. Лекторка — Олена Сергієнко, співзасновниця SMM-бюро SHCHE_ із понад 10 роками досвіду у сфері.
Курс є частиною навчальної карти «Маркетинг в соцмережах (SMM)», що містить ще 7 блоків, які можна опанувати на платній основі (перші 7 днів безкоштовно).
Після завершення навчання студенти отримують індивідуальні електронні сертифікати.
«SMM: фундамент» від Prometheus
Тривалість: курс складається з 5 модулів, загальна тривалість навчання не зазначена.
Мова: українська.
Курс від онлайн-платформи Prometheus пояснює основи SMM і технічні аспекти соцмереж, розкриває секрети й лайфхаки просування брендів, навчає будувати SMM-стратегії, створювати контент для різних соціальних мереж та оцінювати його ефективність.
Навчальні матеріали подаються у smart-форматі, зокрема базуються на практичних кейсах.
Лекторки — Зоя Лобод та Анна Нетик, фахівчині-практики, що працювали з відомими українськими та закордонними брендами.
Після завершення навчання студенти отримують сертифікат, проте на ньому не будуть вказані години навчання та кредити ЄКТС.
Що таке ЄКТС та як працює система навчальних кредитів в Україні
Читати
«SMM-спеціаліст» від «Дія.Освіта»
Тривалість: до години.
Мова: українська, англійська.
Освітній серіал для тих, хто хоче стати SMMником. Допоможе працювати зі сторінками бізнесу в соцмережах, аналізувати результати реклами та говорити з цільовою аудиторією однією мовою.
Лектор — Олексій Міллер, операційний директор креативної агенції Banda за напрямом соціальних мереж та брендингового контенту.
Після успішного проходження фінального тесту слухачі курсу отримують сертифікат, що містить 0,1 кредити ЄКТС.
Крім цього, на платформі доступні споріднені за темами навчальні серіали:
- «TikTok, Instagram, Facebook: як залишатись в тренді»
- «Таргетолог»
- «Менеджер у Google Ads»
- «Менеджер із цифрового маркетингу»
- «Email-маркетолог»
- «Діджитал-маркетинг для школярів та студентів»
- «Як стати YouTube-блогером».
«Основи SMM для ГО» від «Зрозуміло!»
Тривалість: не вказано.
Мова: українська.
Якісна комунікація у громадському секторі допомагає привернути увагу людей до роботи організації, адвокатувати корисні ініціативи, масштабувати вплив та результати проєктів, підвищити можливості фандрейзингу. У цьому курсі можна дізнатися, як використовувати соціальні мережі та власні ресурси (сторінки, групи, спільноти) для досягнення цілей організації та проєктів, які вона реалізує. Зокрема, розповідають про особливості різних соцмереж та месенджерів, просування ініціатив, проведення подій, звітування тощо.
Лектор — Андрій Шевчук, експерт із візуальних комунікацій, бренд-стратег.
Успішне завершення курсу дає змогу отримати сертифікат, що містить 0,2 кредити ЄКТС.
Курси з копірайтингу та SMM від Alison
Тривалість: 2–4 години.
Мова: англійська.
Платформа, що пропонує безкоштовні курси англійською. Серед іншого там можна знайти курси з копірайтингу:
- Essential Tips for Copywriting
- Copywriting Mastery: Key Concepts for Effective Communication
- ChatGPT Content Writing for Freelance Copywriting (Ethical)
- Basic Concepts and Techniques for Copywriting
- Advanced Copywriting Skills and Techniques тощо.
Також на платформі є курс із маркетингу у соціальних мережах Social Media Marketing — Bootstrapping With Fundamentals.
Слухачі курсу отримують сертифікат.
«Як збільшити кількість підписників в Instagram» від Camster
Тривалість: розрахований на місяць, сукупна тривалість лекцій — 1,5 та 2,5 години відповідно.
Мова: українська.
У межах курсу йдеться про алгоритми Instagram, роль блоку Bio, правила написання дописів, хештеги, час публікації та інші аспекти ведення профілю.
Є також аналогічний курс «Як збільшити кількість підписників у TikTok». Ви дізнаєтеся про алгоритми соцмережі, редагування профілю, створення вірусного контенту, використання хештегів тощо.
Лекторка обидвох курсів — Єлена Тасич, магістерка з підприємництва, що має багаторічний досвід у сферах освіти, маркетингу та продажів.
Слухачі отримують сертифікат українською та англійською мовами.
Курси від платформи «Культура і креативність»
Тривалість: від 36 до 75 хвилин залежно від курсу.
Мова: доступні 8 мов, зокрема українська.
Курси від «Культури і креативності» зацікавлять тих, хто хоче розвиватися в напрямі написання текстів та роботи із соціальними мережами. Кожен курс складається з кількох коротких відео і містить стислі рекомендації з напряму та огляд практичних інструментів. Лектори — українські та європейські експерти.
- «Диджитал-комунікації»: Анастасія Нуржинська, фахівчиня з комунікацій Програми «Культура і креативність», ділиться досвідом ефективного використання соціальних медіа, менеджменту вебсайтів, а також розповідає, як зробити контент привабливим і корисним для читача.
- «Культурна журналістика»: британська журналістка та критикиня Мая Джаґґі, що понад 25 років пише статті для The Guardian, Financial Times та Economist, розповідає, як писати критичні матеріали, готуватися до інтерв’ю та оформлювати текст так, щоб зацікавити аудиторію.
- «Маркетинг»: Девід Перріш, спеціаліст із культурних і креативних індустрій, розповідає, як досліджувати аудиторію та будувати маркетингову стратегію.
Після завершення навчання слухачі отримують сертифікат.
«Це вам не клікбейт» від EdEra
Тривалість: 10 відеолекцій (сукупно чотири з половиною години).
Мова: українська.
Онлайн-курс про те, як трактувати соціологічні дослідження, щоб в перегонах за клікабельними заголовками не перекрутити дані, не поширити фейк та не зіграти на руку ворожій ІПСО.
На курсі показують «соціологічну кухню» зсередини та на прикладах пояснюють, чому опитування в Telegram — це магніти маніпуляцій, навіщо потрібні вибірка та похибка і як правильно трактувати соціологічні дослідження. Навчання стане у пригоді SMM-менеджерам, журналістам, комунікаційникам та адмінам новинних каналів і спільнот.
Лектор — Тимофій Брік, ректор Київської школи економіки, керівник соціологічних досліджень, PhD з соціології.
Є сертифікат про проходження курсу.
«Цифрова безпека та комунікація в онлайні» від «ВУМ Online»
Тривалість: курс містить 40 занять, загальна тривалість навчання не зазначена.
Мова: українська.
Курс об’єднує два напрями: спілкування в онлайні та цифрову безпеку, щоб слухачі могли навчитися ефективно комунікувати та водночас не ризикувати особистими даними.
Серед тем:
- як соціальні мережі допомагають у роботі;
- як реагувати на негативні коментарі та вийти з комунікаційної кризи;
- які є приховані можливості Facebook, Twitter чи YouTube, що знадобляться у роботі;
- як захистити листування та особисті файли від небажаного поширення;
- як обрати ефективні паролі та де їх зберігати;
- як налаштувати комп’ютер для безпечної роботи в інтернеті.
Лектори: Ольга Гуртовенко, координаторка проєктів та експертка з цифрової безпеки; Віталій Мороз, медіатренер, керівник програм нових медіа ГО «Інтерньюз-Україна»; Павло Белоусов, експерт із цифрової безпеки; Дмитро Тужанський, консультант та медіатренер.
Слухачі курсу отримують сертифікат, що відповідає 0,2 кредиту ЄКТС.
Шукаєте роботу?
У нас на сайті багато вакансій від крутих українських та міжнародних компаній 👉
ВакансіїЧитайте також
25 професійних інструментів для роботи з текстами для райтерів, SEO-, SMM- і контент-фахівців
10 корисних подкастів про PR, бізнес і маркетинг
Високооплачувані диджитал-професії, які можна опанувати за пів року
Дякуємо!
Тепер редактори знають.