Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

25 професійних інструментів для роботи з текстами для райтерів, SEO-, SMM- і контент-фахівців

08.07.24 Кар'єра 9 хв читання

Які інструменти для роботи з текстами допоможуть створювати, редагувати й аналізувати контент? Надія Михалевич, Senior Content Marketing Lead у міжнародній компанії Preply, підготувала добірку інструментів для контент-маркетологів, райтерів, SMM-менеджерів і SEO-спеціалістів, що стануть незамінними помічниками й підвищать продуктивність та якість роботи з контентом.

Надія Михалевич Senior Content Marketing Lead у Preply
Надія Михалевич


Інструменти для побудови контент-стратегії


Створення будь-якої контент-стратегії передбачає чотири основні кроки: 1) визначити цілі, 2) дослідити аудиторію, 3) вивчити ринок (тренди, конкурентів) та 4) провести аудит того, що вже є (теми, формати, канали, результати). Які інструменти стануть у пригоді на кожному з цих етапів?

AnswerThePublic — інструмент для дослідження ключових слів та контенту, що надає маркетологам, SEO-спеціалістам, копірайтерам і власникам бізнесу уявлення про те, що люди шукають в інтернеті. Ціна: від 11$ на місяць, є 7-денна безплатна пробна версія. 

Respondent або User Interviews — платформи, які допомагають знайти й залучити респондентів для різноманітних досліджень, зокрема опитувань, інтерв’ю, фокус-груп та тестування продуктів. Ціна: від 24$ за респондента.

Similarweb — платформа для аналізу вебтрафіку, яка надає детальну інформацію про відвідуваність сайтів та поведінку користувачів в інтернеті. Також має розширення для браузера, яке аналізує дані сайтів у реальному часі. Ціна: від 125$ на місяць, є 7-денна безплатна пробна версія. 

Mention відстежує згадки про бренд, продукт, конкурента або ключове слово в режимі реального часу на різних онлайн-платформах, включно з соціальними медіа, форумами, блогами та новинними сайтами. Ціна: від 41$ на місяць, є 14-денна безплатна пробна версія. 

Buzzsumo допомагає виявляти найпопулярніший контент на основі кількості поширень у соціальних медіа (Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest). Ціна: від 199$ на місяць, є 30-денна безплатна пробна версія. 


Інструменти для SEO

Ahrefs  — це must-have інструмент для кожного, хто працює з SEO, тим паче компанія заснована українцем, тоді як схожий за функціоналом сервіс Semrush є російським. Інструмент дозволяє аналізувати конкурентів, проводити аудит та оптимізацію сайту, шукати ключові слова та ідеї для контенту. Ціна: від 129$ на місяць. Також є пропозиція для початківців — за 27$ на місяць ви отримаєте доступ до Site Explorer, Keywords Explorer та Site Audit. 

Surfer — ще один корисний інструмент для пошуку ключових слів, оптимізації, аналізу конкурентів і аудиту контенту. Ціна: від 89$ на місяць, є 7-денна безплатна пробна версія. 

Clearscope аналізує ключові слова, які часто зустрічаються у найпопулярніших статтях у вашій ніші, та рекомендує, як використовувати їх у вашому контенті. Інструмент надає рекомендації щодо тем і заголовків статей, що можуть привернути більше уваги цільової аудиторії. Ціна: від 189$ на місяць. 

Frase  — інструмент для автоматизації процесу створення й оптимізації контенту, який використовує для цього штучний інтелект. Принципи його роботи такі самі, як у Surfer чи Clearscope, але ціна набагато нижча: від 15$ на місяць, є безплатна обмежена версія.  


Інструменти для написання та редагування контенту

ChatGPT — це, звісно, базовий інструмент для написання та редагування текстів. Ціна: є платна версія від 20$ на місяць, але вам може вистачити й повністю безплатної версії. А замість того, щоб вручну вводити промпти, раджу використовувати безплатний додаток AIRPM, де є ціла бібліотека запитів для роботи з різними форматами (статтями, постами, текстами для сайту тощо).

Ginger  — ще один інструмент для редагування й поліпшення текстів, який має розширення для браузера, а також десктопну версію. Ціна: є безплатна версія, але якщо ви хочете мати доступ до преміумфункцій, як-от переклад на 40+ мов чи інтеграція з Microsoft Office, це коштуватиме від 5$ на місяць.

Hemingway — цей інструмент існує вже давно і став синонімом онлайн-редагування текстів. Ціна: є безплатна версія, але якщо хочете покращити свій текст за допомогою ШІ, це коштуватиме від 10$ на місяць.


Інструменти для організації команди та колаборації


Narrato — це інструмент для контент-маркетологів, які хочуть централізувати всі процеси, відійти від Google Docs і зменшити кількість ручної роботи. Тут можна додавати різні ролі й налаштовувати процес підготовки контенту. Наприклад, якщо ви додали такі етапи, як «На перевірці», «У роботі», «Дизайн» тощо, то при виборі того чи іншого етапу завдання буде передаватися відповідальній за це людині.

Ви також можете створювати в Narrato брифи для райтерів зі всіма нотатками й ключовими словами, а вони можуть писати статтю у вбудованому редакторі (спрощеній версії Google Docs). Ви можете оцінювати структуру, складність написання і вживання ключових слів у статті: для цього інструмент має спеціальну шкалу, яка оцінює контент від С (найнижча якість) до А+ (найвища). Ціна: від 36$ на місяць, є безплатна пробна версія. 

Jasper допомагає  копірайтерам, маркетологам, менеджерам соцмереж тощо створювати контент за допомогою ШІ, а також аналізувати й оптимізувати його. Є бібліотека з запитами для написання текстів для різних каналів, а також можливість натренувати ШІ відповідно до тону вашого бренду на основі наявних матеріалів компанії. Ціна: від 39$ за користувача на місяць, є 7-денна безплатна пробна версія.

Також є кілька інших платформ, які доволі схожі між собою і підійдуть для тих, хто в основному працює з контентом для соцмереж: StoryChief, CoSchedule та ContentStudio.

ХарактеристикаStoryChiefCoScheduleContentStudio
Функціонал – Публікація на кількох каналах

– Інструменти для співпраці

– SEO

– Аналітика та звітність

– Планування контенту

– Інтеграція з різними платформами, як-от WordPress, Slack, Shopify тощо. 
– Маркетинг-календар

– Управління завданнями

– Колаборація з командою

– ШІ-асистент

– Планування контенту для соціальних мереж

–  Організація контенту 
– Управління соціальними мережами

– Публікація на кількох каналах (блог, соцмережі)

– Аналітика й інсайти

– Інструменти для співпраці

– Контент-календар
Ціна
– Безплатний доступ до аналітики соцмереж та SEO

– Місячний пакет послуг: від 30$ 
– Безплатний доступ до календаря

– Маркетинг-календар: від 19$/місяць

– Повний пакет послуг: індивідуальна ціна
– Безплатний пробний період

– Місячний пакет послуг: від $25
Середній відгук користувачів4.6/54.3/54.5/5

Якщо ж вам потрібні інструменти суто для колаборації та проджект-менеджменту, то можна спробувати один із цих.

  • Notion: найкращий для створення інтегрованих баз знань та організації командної роботи. Ціна: від 10$ за користувача на місяць, є безплатна обмежена версія. 
  • Asana: для управління проєктами та відстеження завдань у великих командах. Ціна: безплатно для ≤10 користувачів, далі від 11$ за користувача на місяць. 
  • Todoist: для особистої продуктивності та управління щоденними завданнями. Ціна: від 4$ на місяць, є безплатна обмежена версія.  


Для аналізу результатів


Багато з вищезгаданих інструментів, як-от Ahrefs чи Buzzsumo, здатні не тільки досліджувати ринок, а й вимірювати результати. Звісно, GА4 та Google Search Console є незамінними в цьому процесі, але є ще кілька інструментів, які я хотіла б відзначити.

Amplitude збирає, обробляє та візуалізує дані про користувачів, забезпечуючи компанії інсайтами щодо їхньої поведінки. Ціна: від 49$ на місяць, є безплатна обмежена версія. 

Looker Studio — це інструмент для візуалізації даних та аналітики, який дозволяє користувачам створювати інтерактивні звіти й дашборди на основі оброблених даних. Ціна: 9$ за проєкт на місяць, є безплатна версія. 

Tableau — це також платформа, де користувачі можуть взаємодіяти з візуалізаціями, фільтрувати дані та досліджувати їх детальніше. Ціна: від 15$ на місяць.


Кілька слів на завершення 


Хочу підкреслити, що успіх вашої роботи залежить не лише від інструментів, але й від вашої здатності тестувати, експериментувати й шукати нові рішення. Це вимагає постійно навчатися та зростати. Щоб доповнити ваші знання, ось декілька моїх улюблених сайтів, де ви можете знайти корисні поради та матеріали:

Шукаєте роботу?

У нас на сайті багато вакансій від крутих українських та міжнародних компаній 👉

Вакансії

Читайте також

Як писати тексти за допомогою штучного інтелекту: поради й інструменти

8 креативних технік для написання текстів авторам, копірайтерам, SMM-никам

Інструменти професії: з чим працює SMM-менеджер в агентстві

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Дякуємо!

Тепер редактори знають.