Привіт! Я Кирило Мазур, співзасновник та CPO Happy Monday. Разом із продуктовою командою ми працюємо над вдосконаленням нашої платформи, щоб вмотивовані кандидати та прогресивні компанії могли швидше знаходити одне одного.
І сьогодні я хочу представити вам наше найсвіжіше оновлення — публічний дашборд вакансій та компаній. Що це за інструмент, кому буде корисний та які тенденції він уже зміг підсвітити, розкажу далі у статті.
Що таке дашборд і кому буде корисний
З 2018 року платформа з розвитку кар’єри Happy Monday знайомить на своїх сторінках кандидатів та компанії. Лише за останній рік майже 5 мільйонів користувачів відвідали наш сайт, понад 2500 компаній формують свої команди з нами та майже 60 000 кандидатів шукають роботу за допомогою нашої платформи.
За цей час ми отримали чимало відгуків від роботодавців, яким вдавалося буквально за лічені дні закривати вакансії фахівцями, що побачили пропозицію у нас на сайті й відгукнулися. Водночас ми отримували й чимало запитань на кшталт «Скільки людей в середньому подаються на позицію акаунт-менеджера на вашому сайті?» або «Які вакансії знаходять найбільший відгук серед вашої аудиторії?».
Сьогодні ми запускаємо інструмент, який дає відповіді на ці та інші запитання усім охочим. Ба більше — він дозволяє сформувати чимало інсайтів про ринок праці, як для компаній, так і для пошукачів, відкриваючи в динамічному режимі статистику нашої платформи.
Отже, знайомтеся — дашборд вакансій та компаній. У ньому ви знайдете:
✅ Найсвіжіші дані щодо кількості вакансій: в цілому, по сферах, по рівнях, по містах.
✅ Які компанії найактивніше наймають (в комерційному та некомерційному секторах).
✅ Які вакансії знаходять найбільший відгук серед пошукачів.
Якщо ви шукаєте роботу — цей інструмент допоможе вам завжди бути на крок попереду та знаходити найкращі можливості для кар’єрного зростання.
А якщо наймаєте — ви зможете легко зрозуміти, що зараз у тренді на ринку праці, які вакансії варто публікувати на Happy Monday та чого очікувати від розміщення.
Далі детальніше про можливості дашборда та які висновки вже можна зробити з травневих даних.
Які тренди ринку праці підсвітив дашборд у травні
Загальна кількість вакансій зростає
В основному розділі «Вакансії» можна побачити основні тренди ринку вакансій через призму нашої платформи.
Так, помітно, що з літа 2022 року кількість пропозицій роботи на Happy Monday почала активно зростати. Влітку 2023-го на ринку переважав оптимізм, і ми теж побачили його у кількості нових вакансій на платформі.
На жаль, в четвертому кварталі багато ІТ-компаній скоротили бюджети та найм через падіння продажів у попередньому періоді. Історично Happy Monday здебільшого працює з нетехнічними вакансіями в digital-спеціальностях («білі комірці»), але IT-компанії складають важливу частину digital-ринку — тож і на нас сильно повпливали зміни в IT-індустрії.
Грудень-січень 2023-2024 років був типовим періодом відпусток та слабкого найму. Але вже у березні 2024 почалося відновлення і зберігається тенденція до поступового зростання.
Проєктні менеджери та комунікаційники — в топі за кількістю нових вакансій
Завдяки новій сторінці дашборда «Напрями», можна оцінити середню кількість відгуків на одну вакансію у розрізі різних професій.
Так, у травні 2024 за кількістю нових вакансій лідирувала позиція проєктного менеджера. На неї також активно відгукувалася наша аудиторія. Загалом таких спеціалістів дуже часто шукають на Happy Monday, і ми чудово справляємось із закриттям вакансій Project Manager для наших компаній-партнерів.
Серед найбільш актуальних напрямів бачимо також SMM, копірайтинг та PR, комунікації. Загалом сфера маркетингу стабільно популярна в останній рік як серед роботодавців, так і серед пошукачів.
В четвірку топових професій за кількістю вакансій потрапили і фандрайзери. На сьогодні це одні з найзатребуваніших фахівців в неурядових (некомерційних) організаціях.
Вакансії дизайнерів — серед найпопулярніших за кількістю відгуків
В топі професій за кількістю подач на одну вакансію на Happy Monday — одразу чотири дизайн-напрями. У травні пошукачі охоче відгукувалися на позиції ілюстраторів, продуктових / UX / UI дизайнерів, графічних та моушн-дизайнерів.
У квітні ми проводили Design weeks (тижні дизайну на Happy Monday), тож мали великий буст як вакансій дизайнерів, так і самих дизайнерів, які шукають роботу. Але якщо подивитися на кількість вакансій зараз, то пропозицій роботи все ще недостатньо. Тому якщо вашій компанії потрібні такі спеціалісти, зараз хороший шанс розмістити у нас пропозиції та забрати «гарячих» фахівців.
Також мали попит серед пошукачів в цьому місяці вакансії рекрутерів, сорсерів, HR-менеджерів та HR Business Partner.
Четверту позицію посіла категорія освітніх професій — тут у нас завжди багато цікавих вакансій та аналогічна зацікавленість від пошукачів роботи. Win-win, як то кажуть.
Закриває топ професій наша нова категорія — Video & Audio Production. Відеомейкери, відеографи та продюсери подкастів — одні з найпопулярніших вакансій в цій категорії.
Найактивніше наймають IT-компанії. Лідирує DataArt
Також вперше в історії Happy Monday можна побачити рейтинг роботодавців за активністю найму — на сторінці «Компанії» в дашборді. Для пошукачів це чудовий спосіб оцінити, які компанії активно зростають, а отже їх варто розглядати для працевлаштування.
Нагадаю, що зелена пташка біля назви показує, що компанія має розширений профіль на платформі. І перейшовши за посиланням безпосередньо з дашборда, ви можете почитати більше про її проєкти, команду, процес найму та інші важливі речі, на які варто звернути увагу перед подачею на вакансію.
В трійку лідерів минулого місяця увійшли DataArt, Laba Group та BetterMe.
Серед 10 компаній, що розмістили найбільше вакансій на Happy Monday, — шість зі сфери IT (п’ять продуктових та одна сервісна). Ще по дві компанії є в категоріях «Агенції» (Fedoriv та Expla) та «Освітні» (Laba та Projector). Лише одна компанія в «десятці» представляє індустрію retail — це Аврора Мультимаркет.
Хочете, щоб ваша компанія потрапила в топ та привертала більше уваги пошукачів?
Розміщуйте більше вакансій на Happy Monday!
Розмістити вакансію
Некомерційні організації теж активно зростають
Окремо на сторінці «Компанії» в дашборді можна обрати роботодавців з некомерційних організацій. Як бачимо, в «трійку» лідерів минулого місяця увійшли Brand Ukraine, COC Дитячі Містечка України та Фонд «Повернись живим».
Серед інших організацій, які активно наймають на Happy Monday: Українська Волонтерська Служба, Центр «Розвиток КСВ», «Моє місто», KSE та British Council.
Інші цікаві інсайти місяця
- Вакансій для людей без досвіду стає все більше.
- Стрімко зростає і кількість вакансій для джуніор позицій.
- Шукати топів та сеньйорів на Happy Monday — непогана стратегія
Це неочікуваний для нас інсайт, але Happy Monday демонструє хороші показники для найму топменеджерів та фахівців senior-рівня. За останні 60 днів ми мали 125 вакансій для топів з середнім рівнем відгуків 12.2 (12.4 у травні). Пропозицій для сеньйорів було 426 з середнім рівнем відгуків на вакансію 10.1. При тому, що зазвичай на позиції топів важко знайти кандидатів через оголошення.
Для себе ми пояснюємо це тим, що у фахових кандидатів досить високий рівень довіри до Happy Monday та роботодавців, що представлені на нашій платформі. Також пошукачі на нашому сайті мають змогу дізнатися більше про ту чи іншу компанію, що додатково стимулює до відгуку на вакансію від такого роботодавця.
Цікавить робота в перевірених компаніях?
Читайте розгорнуті профілі роботодавців на Happy Monday, щоб дізнатися більше про їхню історію, цінності, робочі процеси та умови праці
Компанії
Найм з Happy Monday: менше відгуків, але більше якісних кандидатів
Коли ми створювали Happy Monday, то прагнули об’єднати довкола платформи людей, яким не байдуже, де працювати, професіоналів, що хочуть дізнатися більше про компанію перед тим, як відгукнутися на вакансію. Ми завжди відчували, що на правильному шляху, але запуск дашборда підтвердив, що нам справді вдалося створити спільноту прогресивних та вмотивованих кандидатів. Про це свідчать і відгуки наших компаній-клієнтів, які часто кажуть, що отримують з нашого сайту менше заявок, аніж з інших джоб-порталів, але набагато більше людей від нас хочеться покликати на інтерв’ю.
За останні два роки ми значно виросли як платформа, суттєво збільшилася й наша аудиторія. Та на жаль, ще не всі компанії встигли це зрозуміти та спробувати наймати з Happy Monday. Сподіваємось, що нова аналітика це виправить. І роботодавці частіше обиратимуть нас як платформу, на якій варто розміщувати свої вакансії та мати профіль компанії.
Якщо знаєте HR-менеджерів та керівників, які активно шукають фахівців, — познайомте нас із ними (або хоча б скиньте посилання на цю статтю). Адже більше якісних метчів між прогресивними компаніями та натхненними кандидатами — це запорука успішного розвитку людей, компаній, економіки та суспільства.
Шукаєте роботу?
Авторизуйтесь в особистому кабінеті Happy Monday, вкажіть свої кар’єрні вподобання, і наш розумний алгоритм підбере для вас найкращі варіанти.
ВакансіїЧитайте також
Даруємо щасливі понеділки: історії людей, що знайшли роботу завдяки Happy Monday
Як шукати роботу у 2024 році: покрокова стратегія
Як зробити, щоб про вашу вакансію дізналися? Поради з рекрутмент-маркетингу
Дякуємо!
Тепер редактори знають.