Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Як різним спеціалістам описати свій досвід в резюме: поради та приклади

01.09.23 Пошук роботи 13 хв читання

Найважливіша частина будь-якого резюме — без сумніву, досвід роботи. Звісно, можна просто перелічити, де ви працювали та які обов’язки виконували. Але рекрутери та HR-и в один голос радять робити акцент не на функціях, які часто однакові для таких посад, а на власних досягненнях. Який вигляд це може мати? Зібрали поради фахівців різних професій: SMM-спеціалістки, рекрутерки, проєктної менеджерки, дизайнерів, розробника, бізнес-аналітикині та експертки з продажу. 


Як описати досвід роботи в резюме SMM-спеціалістам

Даша Андрєєва,
спеціалістка з маркетингу та соцмереж 


На мою думку, SMM-менеджеру, щоб отримати роботу, треба спочатку з’ясувати для самого себе, чим саме він хоче займатись. Авжеж, можна бути спеціалістом широкого профілю, таким собі «універсальним» сммником, який і текст пише, і стратегію розробляє, і таргет запускає. 

Але, як показує практика, у спеціаліста до чогось душа більше лине: до створення візуального контенту, розвитку бізнесу в конкретній соцмережі або ж генерації сторітелінгів. Варіантів маса, головне спочатку знайти свій, а потім показати це роботодавцю. Відповідно в резюме важливо зазначити не все-все, що зустрічалось на вашому сммному шляху, а сфокусуватись на тому, що є вашими перевагами та ключовими темами, або ж відповідає певній посаді. 

В блоці «Досвід роботи» варто підсвітити ключові показники ефективності, які можуть зачепити роботодавця.


Приклад, як можна описати свій досвід в резюме:

  • Кількість років. Працюю 8 років із соцмережами / Понад 8 років просуваю компанії та особисті сторінки як SMM-спеціаліст тощо.
  • Кількість клієнтів. За весь час роботи в SMM довгостроково співпрацювала з 30+ клієнтами / Розробила понад 80 SMM-стратегій для різних компаній.
  • Ніші. Працювала з такими нішами як фешн, здоровий спосіб життя, новітні технології, заклади харчування.
  • Перелік соцмереж. Працюю з такими соцмережами як Instagram, Facebook, Telegram, LinkedIn, TikTok, Twitter, Youtube, Threads.
  • Ринки. Маю досвід співпраці з компаніями на українському, польському, австрійському та болгарському ринках / Співпрацювала з українськими та міжнародними компаніями на українському ринку.
  • Хто клієнти. Серед моїх клієнтів є малий бізнес — стоматологія А, кав’ярня B та магазин квітів С; а також середній бізнес — виробник натуральної косметики D, бренд жіночого одягу E та мережа барів F (всюди гіперпосилання).
  • Особливі клієнти. Понад рік вела TikTok міжнародної корпорації Х, яка має представництво в Україні / Співпрацювала з музикантом X (політиком, благодійною організацією, державною структурою тощо — додати те, що виділяється з-поміж більш традиційних клієнтів сммників).
  • Кількісні результати. Косметичний бренд D за пів року моєї роботи збільшив кількість аудиторії в соцмережах на 40%, а прибутки — на 25% / В стоматології А збільшили кількість реєстрацій через соцмережі за три місяці ведення Instagram на 30%.
  • Вау-результати. Запустила сторінку в Instagram для компанії G з нуля, отримавши 20 тис. підписників за 3 місяці з бюджетом $500 / Провела рекламну кампанію для магазину квітів С, залучивши за місяць 10 інфлюєнсерів, кожен з яких зробив промо на бартерній основі.
  • Нагороди. Маркетинг-команда бренду F, де я працювала рік на посаді сммниці, отримала нагороду Effie Awards Ukraine 2020 в категорії «Сезонний маркетинг».
  • Належність до спільнот. З 2021 року я є активною учасницею диджитал-спільноти UDC, де очолюю напрямок SMM.
  • «Винаходи». Запустила тренд в Reels з ось таким елементом (лінк), який мав вірусний ефект — понад 1 млн згадувань / Розробила шаблон контент-плану для сммника, який завантажило понад 10 тис. спеціалістів через сервіс K.
  • Додаткові функції. Проводила онбординг SMM-спеціалістів / Організовувала роботу з іншими диджитал-спеціалістами: дизайнером, таргетологом, копірайтером. Ставила ТЗ, давала фідбек, разом покращували результати.

Потрібна допомога з резюме?

Ми створили вичерпний онлайн-гайд, як скласти професійне резюме, що наблизить вас до роботи мрії  👉

До гайду


Як описати досвід роботи в резюме HR та рекрутерам

Ирина Сулацкая, Ірина СулацькаИрина Сулацкая, Ірина Сулацька

Ірина Сулацька,
експертка з рекрутингу й сорсингу, коментаторка резюме за донат


Акцент на результатах і конкретних досягненнях, на мою думку, — найкращий підхід до створення резюме в будь-якій професії. І HR та рекрутинг — не винятки. 

Для того, щоб віднайти речі, які варто додати в резюме, треба, в першу чергу, зробити ревізію власного досвіду й оцінити, який з них можна зобразити, використовуючи цифри чи відсотки. А по-друге, треба поставити себе на місце читача і зрозуміти, що у вашій професії сприймається як справжнє досягнення, а не як звична справа. Наприклад, перерахунок усіх типів вакансій, з якими ви працювали як рекрутер, не є досягненням, а от вказати те, що ви збільшили команду втричі за рік лише своїми силами, ним справді є. 

Досягнення доречно описувати, використовуючи дієслова «Змінила/змінив», «Реалізувала/реалізував», «Зменшив/зменшила», «Збільшив/збільшила», «Запустив/запустила». Наведу кілька прикладів формулювань, які, сподіваюся, надихнуть вас на те, щоб зробити своє резюме більш результато-орієнтованим.


Приклад, як HR-спеціалісту описати свій досвід в резюме:

  • Дослідила і змінила бонусну систему: ESAT за 2022 рік був на 15% вищий, аніж у 2021-му.
  • Взяла участь у створенні внутрішньої академії: 50% випускників стали нашими працівниками.
  • Збільшила впізнаванність бренду на ринку України: провели 25 благодійних вебінарів за рік, отримали +30 відгуків на DOU, увійшли в трійку роботодавців 2022 року за версією DOU (ось тут посилання). 
  • Змінила процес онбордингу з урахуванням переходу на повний ремоут-формат: задоволення новачків виросло з 5,5 до 8,1.


Приклад, як рекрутеру описати свій досвід в резюме:

  • Запустила реферальну програму: серед найнятих за 2022 рік кандидатів 30% прийшли за рекомендаціями колег.
  • Додала зідзвін з кандидатом як фінальний етап найму: коефіцієнт прийняття пропозицій збільшився з 60% до 75.
  • Провела три навчальні сесії для менеджерів з найму і розробила бібліотеку запитань для кожного типу співбесід: задоволення процесом збільшилось на 15%.
  • Закрила позицію Penetration Tester за тиждень, хоча таких кандидатів на ринку Львова лише 30.
  • Збільшила команду розробників на 150% за 2022 рік.


Як описати досвід роботи в резюме розробникам

Ярослав Кравець, Senior Software Engineer в IT-компанії EPAM

Ярослав Кравець,
Senior Software Engineer в IT-компанії
EPAM 

Є два типи резюме: коротка резюме-візитівка та розгорнуте із зазначенням всіх деталей. Кожне має свої переваги та мінуси для розробника. Наприклад, обираючи перший варіант, особисто я деякі формулювання залишаю «відкритими» — щоб мене запитали про них на інтерв’ю. Натомість у розгорнутому резюме можна продемонструвати знання спеціалізованих технологій, але існує високий ризик того, що через велику кількість інформації рекрутер просто пропустить щось важливе. Якщо є змога — додайте свої рейтинги після проходження тестування на знання алгоритмів на таких порталах як LeetCode або HackerRank. 

Описуючи досвід роботи в резюме, я б радив акцентувати на таких деталях як публічні виступи, круті або специфічні проєкти та результати, яких компанії вдалося досягнути завдяки вашій розробці.


Приклад, як можна описати свій досвід в резюме:

  • Був спікером на конференції / лекції / вебінарі (вказати назви й додати коротке посилання на GitHub або Youtube).
  • Працював на проєкті Х (тут варто вказати проєкт з високим рівнем навантаження або з технічною специфікою, яка виділить ваше резюме на фоні загальних для усіх розробників знань та функцій).
  • Отримував мільйони користувачів на програму щогодини / Завдяки моїм діям на Х відсотків зменшилось навантаження на сервери (тут варто вказати, який алгоритм або стек технологій ви використали для досягнення успіху).


Як описати досвід роботи в резюме проєктним менеджерам

Катерина Жученя,
керівниця проєктного відділу у
Happy Monday


Основна задача проєктного менеджера, незалежно від сфери діяльності, — забезпечити ефективну реалізацію проєктів в межах попередньо погоджених ресурсів, бюджетів та часу. Тобто ефективний менеджер проєктів вміє реалізовувати проєкти, не виходячи за дедлайни, оптимізуючи фінансові витрати, знаходячи необхідні ресурси (людські, фінансові, експертні тощо) і при цьому досягаючи усіх поставлених цілей. Все це варто показати, описуючи досвід роботи в резюме.


Приклад, як можна описати свій досвід в резюме:

  • Будувала якісні партнерства з донорськими організаціями, що дозволяло отримувати грантове фінансування й поза межами відкритих конкурсів.
  • Досягала необхідних проєктних цілей на 90-100% навіть в умовах масованих ракетних обстрілів, блекаутів та інших факторів зовнішнього впливу.
  • Управляла командою з трьох проєктних асистентів, розподіляючи між ними зони відповідальності, завдання, оптимізуючи процеси, завдяки чому ми змогли реалізовувати вдвічі більше проєктів через пів року. 
  • Самостійно менеджерила проєкти, де було понад 200 стейкхолдерів і понад 2000 учасників, ефективно комунікуючи з усіма.
  • Ефективно реалізовувала як грантові (некомерційні), так і комерційні проєкти, на 90-100% досягаючи необхідних КРІ, навіть в умовах частих змін та довгих погоджень документів/активностей з боку партнерів.
  • Паралельно вела три великі проєкти й у результаті успішно досягла усіх поставлених KPI на кожному з проєктів.
  • Реалізовувала проєктні активності, які учасники оцінювали на 4,5-4,9 балів з 5.
  • Протягом року менеджерила спільноту з понад 5000 учасницями, рівень задоволеності спільнотою яких у результаті був 4,85 балів з 5.
  • Спільно з контент-командою реалізувала комунікаційну кампанію для висвітлення результатів проєкту, і в результаті охопила понад 300 000 контактів зі 100 000 запланованих.
  • Маю у портфоліо понад 15 успішно реалізованих контент- та освітніх проєктів, які підтримали такі великі міжнародні донорські організації, як IREX, USAID, UNDP, UN Women, Міжнародний фонд «Відродження», ІСАР «Єднання».
  • Маю досвід реалізації проєкту, який тривав понад рік, складався з понад 25 окремих програмних активностей з 16 компаніями та 77 експертами. Завдяки успішній реалізації та досягненню усіх КРІ проєкт був продовжений ще на пів року за ініціативи та додаткової фінансової підтримки донора.


Як описати досвід роботи в резюме бізнес-аналітикам

Вікторія Луженцова, 
Senior Business Analyst в IT-компанії EPAM

Вікторія Луженцова, 
Senior Business Analyst в IT-компанії EPAM

Для бізнес-аналітика важливо вміти структурувати та гарно подавати інформацію. Продемонструвати це вміння можна одразу в резюме. Щоб зробити його добре структурованим та креативним, можна використати сервіси з готовими шаблонами, такі як Flowcv, Zety, Novoresume, Resime.io, Canva або Venngage.

Описуючи досвід,  варто підсвітити ваші досягнення і ваш особистий внесок у спільний результат. Можна вказати деталі про команду, у якій працювали, та технології, які використовували на проєкті.


Приклад, як можна описати свій досвід в резюме:

  • Була лідом команди з шести бізнес-аналітиків / менторила п’ять бізнес-аналітиків / була бізнес-аналітиком у чотирьох командах одночасно. 
  • Брала участь у десяти фазах Discovery.
  • Після успішного проведення фази Discovery залучила 90% нових проєктів від замовника.
  • Провела детальний аналіз оптимізації бізнес-процесів та запропонувала рішення, яке підвищило прибуток на 11%.
  • Стандартизувала шаблони репортів, що пришвидшило збір інформації та на 35% зменшило час збору даних.
  • Виявила ризики, пов’язані з розробкою вимог, процесу тестингу, проєктної комунікації та тренінгів. Це зекономило компанії в середньому 5000$.


Як описати досвід роботи в резюме дизайнерам

Марічка Романишин,
графічна дизайнерка в IT-компанії
Uklon

Поле діяльності графічного дизайнера доволі широке — рекламні банери в Google та соцмережах, мерч, візуал стендів та конференцій тощо. Тому я раджу в резюме фокусуватися саме на специфічних вміннях, які підходять під конкретну позицію. Але треба бути на 100% щирим та бажано вказувати ступінь володіння тим чи іншим інструментом. Бо потім це дуже легко перевірити на тестовому завданні, під час випробувального терміну та й в роботі загалом.

Також приділіть значну увагу дизайну резюме — обовʼязково оберіть акцентний колір та шрифт, які передадуть ваш стиль та характер.

В розділі «Досвід роботи» опишіть за допомогою цифр, наскільки впізнаванішим став бренд (продукту, компанії чи людини) завдяки візуальній складовій, яку ви розробили.


Приклад, як графічному дизайнеру описати свій досвід в резюме:

  • Створила особистий брендинг для клієнта, який за перший місяць отримав ХХ підписників та ХХ замовлень. 
  • Збільшила впізнаваність бренду у соціальних мережах за допомогою візуалів на ХХ відсотків.
  • Розробили з командою дизайн-систему нового продукту для бренду, який збільшив свій прибуток за пів року на ХХ відсотків. 
  • Співпрацювала з клієнтом над розробкою дизайну продукту, який потім отримав нагороду ХХ.

Ростислав Матюк,
продуктовий дизайнер в IT-компанії
Uklon

Формула успіху продуктового дизайнера досить стандартна: грамотне резюме + цікаве портфоліо.

Резюме — це лице кандидата. Вже по тому, як людина його оформила, можна частково робити висновок про її фаховість. Обов’язково мають бути вказані місця та терміни роботи. Так роботодавець зможе зрозуміти ваш бекграунд, наскільки довго ви працювали з тим чи іншим продуктом (якщо був досвід у продуктовій компанії).

Не забувайте вказувати курси, які проходили. Постійне навчання показує зацікавленість кандидата в його професії та жагу до розвитку.

Але найбільше продуктового дизайнера, його скіли та хід думок при роботі з продуктом розкриває портфоліо. Тому зосереджуся на ньому.


Як продуктовому дизайнеру описати свій досвід в портфоліо

Найкраще для цього підходить формат Case Study. Він дозволить показати весь процес роботи над якоюсь фічею або екраном та хід ваших думок.

Структура може бути приблизно така: 

  • Опис завдання, яке ставили перед вами, та цілі, яких треба було досягнути.
  • Дослідження та аналіз. Покажіть, як ви досліджували проблеми користувачів/бізнесу і як інтерпретували результати дослідження.
  • Сам процес дизайну. Як ви рухалися від початкових варіантів і як прийшли до фінального варіанту (отут саме місце для макетів та скриншотів).
  • Що далі ви робили з фінальним варіантом дизайну🤔.
  • Результати (якщо фічу/екран імплементували в продукт) та метрики, пов’язані з цілями (наприклад, збільшення конверсії, скорочення часу на прийняття рішення тощо). 
  • Інсайти дизайнера — які висновки він зробив після проробленої роботи (опціонально).

Це орієнтовна структура. Від портфоліо до портфоліо вона може відрізнятись. Але точно цікавіше дивитись детально описане портфоліо з невеликою кількістю скринів, аніж просто 100500 бездушних зображень на Dribbble або Behance. Ці зображення не покажуть хід думок і досить куцо розкриють вас, як продуктового дизайнера.

Ось декілька прикладів класних кейс-стаді, на які можна орієнтуватися:

  • https://www.harrygaluszka.com/work/pricing/ 
  • https://simonpan.com/work/uber/ 
  • https://www.flowong.com/cfi-design-system1


Як описати досвід роботи в резюме менеджерам з продажу

Ірина Бегма,
експертка з продажу та Sales Lead у
MacPaw


Хороший продажник має вміти продавати не тільки послуги або продукт, але й себе. Але робити це треба не через красиві слова, а реальні досягнення. Тому моя порада — відходити в резюме від перелічення «сухих» обов’язків та показувати результати, яких ви досягли на цій позиції. 

Головна порада — не пишіть те, чого не було. В мене, на жаль, багато прикладів, коли резюме кандидат розписав «на 10 із 10», а на співбесіді людина демонструє максимум «1». Більшість результатів чи обов’язків просто перебільшені. Звичайно, всі прикрашають свій досвід, але робити це треба дуже обережно та вміти підтвердити своє резюме під час співбесіди. 


Приклад, як можна описати свій досвід в резюме:

  • За перший рік роботи змогла збільшити обсяги продажів на 35% завдяки розробленим новим стратегіям залучення клієнтів.
  • Запустила cold outreach на новий ринок та отримала  5 нових клієнтів на суму 500 000 доларів за пів року.
  • З нуля побудувала холодні продажі та вийшла на показники в 60% open rate / 10% reply rate.
  • Скоротила цикл угоди в компанії на 30 днів, що збільшило загальний виторг компанії на 13%.
  • Розробила і запровадила програму персонального зв’язку з клієнтами, що призвело до збільшення середнього чека на 20%.

Також варто вказувати в резюме, з якими ринками ви працювали (це може бути дуже критичним для позиції), який у вас досвід використання інструментів для продажу та автоматизації лідогенерації. Такі речі в будь-якому випадку будуть обговорюватись під час технічної співбесіди, але в резюме вони одразу виділять вас серед інших кандидатів.

Тепер ви знаєте, як описувати досвід роботи в резюме. Час шукати вакансії!

Авторизуйтесь в особистому кабінеті Happy Monday, додайте свої кар’єрні побажання, і наш розумний алгоритм підбере найкращі вакансії саме для вас.

Спробувати

Читайте також

Як «причарувати» роботодавця за допомогою резюме та співбесіди: 23 поради

Онлайн-тест. Чи знаєте ви, як краще скласти резюме?

Чому ідеальне резюме не гарантує працевлаштування

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: