Привіт! На зв’язку проєктна команда Happy Monday 🙂 Нещодавно добіг кінця наш річний проєкт Women For The Future, що підтримав професійний розвиток десятків тисяч жінок, які внаслідок повномасштабної війни втратили дохід або роботу. Такими результатами ми завдячуємо, зокрема, українським компаніям, що долучилися до проєкту як партнери. І тепер хочемо поділитися історіями цих організацій: як вони підтримали жінок і чим це було корисно для бізнесу.
Проєкт Women For The Future реалізовувався за підтримки проєкту ООН Жінки «Трансформаційні підходи для досягнення гендерної рівності в Україні», що фінансується Урядом Швеції, та у співпраці з Офісом віцепрем’єр-міністерки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції.
Гендерна нерівність на ринку праці залишається в Україні актуальною проблемою. Жінки отримують у середньому на 18,6% меншу зарплату, ніж чоловіки, а також рідше займають високі керівні посади (у складі правлінь компаній лише 18,3% жінок). Повномасштабна війна лише погіршила становище: станом на квітень 2022 року 39% українців втратили роботу. Жінки були однією з найбільш постраждалих категорій.
Для зміни ситуації на ринку праці важливою є залученість компаній, які готові підтримувати жінок на всіх рівнях і сприяти розширенню їхніх можливостей. Саме до таких компаній ми звернулися, коли вирішили запустити Women For The Future — проєкт, спрямований на посилення економічної спроможності жінок в Україні та за кордоном.
Партнерами проєкту стали 52 компанії. Завдяки їхній освітній участі чи інформаційній підтримці ми провели 58 онлайн-заходів, надали учасницям 33 грантових місця на навчання і загалом підтримали 43 314 українок.
Катерина Жученя, керівниця проєктного відділу Happy Monday (ГО «Професіонали майбутнього»), менеджерка проєкту Women For The Future
«Я щиро вдячна всім 52 організаціям, що долучилися до Women For The Future як освітні чи інформаційні партнери, виділили ресурси своїх команд, щиро ділились експертизою та були з нами цей рік, щоб підтримати українок. Завдяки спільним зусиллям нам вдалося підтримати 43 314 жінок і дівчат у посиленні їхніх економічних спроможностей, це потужний результат!»
ІТ-компанія Boosta
Підтримала 14 194 українок в опануванні професії спеціалістки з SEO та лінкбілдингу
Boosta — міжнародна ІТ-компанія, яка займається створенням диджитал-бізнесів. Хоча ІТ досі вважається «чоловічою» сферою, Boosta своїм прикладом руйнує цей стереотип, адже в компанії працюють 53% жінок та 47% чоловіків, при чому багато жінок займають керівні позиції. Ще тут підтримують молодих спеціалістів/світчерів і залюбки діляться експертизою, а освітні ініціативи є важливою складовою корпоративної соціальної відповідальності.
У межах освітнього партнерства ми з Boosta провели для учасниць проєкту Women For The Future курс із SEO та лінкбілдингу:
- 16 лекцій про різні аспекти роботи SEO- та лінкбілдер-спеціалістів;
- 3 воркшопи для демонстрації особливостей роботи SEO- та лінкбілдер-спеціалістів;
- 13 експерток поділилися своєю експертизою.
Обрали для курсу саме ці професії, бо навчальних курсів у цій сфері не так багато, у Boosta є сильна експертиза з цього напряму, і загалом це хороша можливість почати кар’єру на перетині маркетингу й технічної спеціальності. У результаті 14 194 українки дізналися, як почати кар’єру у сфері SEO та лінкбілдингу.
За словами команди Boosta, подібні партнерства є важливими та цінними для самих компаній, адже:
- дозволяють продемонструвати цінності компанії потенційним кандидатам;
- покращують бренд роботодавця, його впізнаваність (так, після проєкту Women For The Future в Boosta помітили приріст аудиторії та збільшення її активності в соцмережах);
- дають можливість акумулювати свої сили, щоб ділитися власними знаннями, навчати та працевлаштовувати людей;
- позитивно впливають на спеціалістів всередині компанії, бо залучають їх до соціальних ініціатив, що несуть зміни у суспільстві, дають спробувати себе в нових ролях (наприклад як спікерів), демонструють корпоративну культуру не на словах, а на ділі.
Переглянути курс із SEO та лінкбілдингу →
Переглянути
Компанія linza agency
Підтримала 846 українок у вдосконаленні навичок створення портфоліо на креативні позиції
linza agency — креативна агенція, що створює комплексні комунікаційні рішення для компаній та організацій. Відгукнулася на наше запрошення, коли ми отримали запит від учасниць на допомогу зі створенням портфоліо для креативних позицій.
«Ми відгукнулися на цей запит, оскільки проєкт має на меті сприяти професійному розвитку жінок, зокрема у креативній сфері. Нам важливо розвивати креативну спільноту та залучати до неї нові таланти. Також нам відгукнулася можливість допомагати жінкам, які втратили роботу внаслідок повномасштабної війни, бо зараз це важливо», — каже команда linza agency.
Команда агенції має великий досвід аналізу портфоліо на креативні позиції та знає, які портфоліо працюють на користь кандидаток, а які — ні. Тому разом ми реалізували кілька онлайн-заходів на тему «Портфоліо для креативниць», де своїм досвідом поділилися двоє експертів — співзасновник і співзасновниця агенції:
- лекція «Як створити портфоліо для креативної професії: експертні поради»;
- воркшоп «Портфоліо за 1.5 години: аналіз доробок учасниць в режимі реального часу».
У результаті 846 українок підвищили свій рівень обізнаності в темі складання портфоліо для креативних професій.
Цією освітньою ініціативою команда linza agency привернула увагу до важливості гендерної рівності в професійній діяльності, яку сама підтримує, адже в агенції двоє співзасновників — чоловік і жінка. Також компанії важливо розвивати креативну спільноту та бути її частиною, а наш проєкт дозволив обмінятися контактами з потенційними партнерами, підрядниками та майбутніми колегами. Крім цього, у linza agency вважають, що подібні лекції є двостороннім навчанням, оскільки допомагають і самим експертам переосмислити власний підхід до перегляду портфоліо.
Переглянути заходи «Портфоліо для креативниць» →
Переглянути
Компанія DAN.IT Education
Підтримала 7 848 українок: провела 14 онлайн-подій про ІТ-професії та надала можливість 6 учасницям безплатно пройти будь-який зі своїх освітніх курсів
DAN.IT Education — навчальний центр із підготовки ІТ-спеціалістів. Компанія долучилася до проєкту Women For The Future, щоб допомогти українкам дізнатися більше про можливості в ІТ. Це вдалося реалізувати через курс «Знайомство з IT-професіями»:
- 7 лекцій — про вибір професії, програмування, IT-рекрутинг, дизайн, тестування, диджитал-маркетинг, дата-аналітику, а також 7 воркшопів, щоб «спробувати» себе в цих професіях;
- 8 експертів та експерток поділилися своєю експертизою в межах курсу.
А після завершення курсу серед 145 учасниць, що подалися на грантовий конкурс, DAN.IT Education відібрала 6 найбільш вмотивованих і надала їм можливість безплатно опанувати одну з розглянутих професій на курсах компанії. У результаті 7 848 українок отримали підтримку на шляху опанування популярних ІТ-професій.
Переглянути курс «Знайомство з IT-професіями» →
Переглянути
Компанія MetLife
Допомогла 7 432 українкам підвищити рівень знань із фінансової грамотності
MetLife — провідний міжнародний холдинг у сфері страхування та пенсійного забезпечення. А ще — підписант Принципів розширення прав і можливостей жінок (Women’s Empowerment Principles, WEPs).
«З перших хвилин знайомства з проєктом ми зрозуміли: потрібно долучатися. Як мінімум тому, що на ринку страхування життя загалом і в нашій команді зокрема працюють переважно жінки. Кожна — зі своєю кар’єрною історією, і часто ці історії не є простими. Тож ми на власному досвіді знаємо про проблеми жінок на шляху до фінансової незалежності та професійної реалізації. І, звичайно, знаємося на способах, завдяки яким ці проблеми можна подолати», — каже команда MetLife.
Компанія долучилася до проєкту Women For The Future як освітній партнер, щоб провести курс із фінансової грамотності для українок:
- 5 лекцій про фінансову грамотність;
- 1 експертка поділилася своєю експертизою.
Бренд МетЛайф в Україні є одним із найбільш відомих у страховій індустрії. Тож компанія не ставила за мету підвищити його впізнаваність, долучившись до проєкту. Ціллю було сформувати свідоме ставлення українок до власних грошей, розвинути навички приймати обґрунтовані фінансові рішення та обирати партнерів у фінсекторі, що дійсно варті довіри. У результаті 7 432 жінки дізналися, як покращити навички фінансової грамотності.
Переглянути курс із фінансової грамотності →
Переглянути
Як іще бізнеси підтримували жінок?
Загалом до нашого проєкту долучилися 52 партнери. Ми неймовірно вдячні всім компаніям за допомогу в реалізації спільної мети: разом нам вдалося підтримати 43 314 жінок та дівчат через освітні ініціативи. І тому ми хочемо відзначити внесок не лише тих, про кого розповіли вище, а й кожного партнера. Щоб їхні приклади надихнули й інші компанії.
- З громадською організацією «Трудові ініціативи» реалізували курс із трьох лекцій на тему «Захист трудових прав жінок». У такий спосіб допомогли 2 460 українкам дізнатися більше про власні трудові права.
- З компанією Evolve! провели два воркшопи на теми конструктивного спілкування та зворотного зв’язку. Завдяки цьому 2 193 українки дізналися про вдосконалення комунікативних навичок у робочому спілкуванні.
- З компанією EY Ukraine провели воркшоп «Кар’єра у “Великій четвірці”: можливості, етапи, підходи». У результаті 423 українки дізналися, як розпочати кар’єру у компаніях «Великої четвірки».
- З бізнес-студією BogushTime реалізували аж три освітні ініціативи: 1) курс з управління часом, що складався з трьох лекцій та навчив 1 605 українок ефективніше використовувати й планувати свій час; 2) воркшоп «Як підбити підсумки року та створити плани на 2023 рік?», який допоміг 876 українкам проаналізувати результати року та запланувати наступний; 3) вебінар «Як боротися з лінощами та прокрастинацією?» про причини прокрастинації та інструменти для її приборкання, який переглянули 569 українок.
- З комп’ютерною академією IT STEP реалізували два воркшопи на тему «Як потрапити в ІТ?». Завдяки цьому 1 152 українки дізналися, як розпочати кар’єру у сфері програмування та графічного дизайну.
- Разом із партнерами TalentSearch, Nayax, Beetroot Academy, Bini Games, SimilarDev, Pingle та Kevuru Games реалізували курс із рекрутингу, що складався з 5 лекцій. Завдяки цій освітній ініціативі 4 204 українки дізналися про особливості роботи рекрутеркою та як розпочати кар’єру в рекрутингу.
- Зі школою англійської Letterz School реалізували вебінар «Як сьогодні стати успішною викладачкою?», завдяки якому 840 українок дізналися, як у поточних умовах стати викладачкою та які перспективи для кар’єрного зростання відкриває ця професія.
- З освітнім хабом Ferrexpo реалізували вебінар «Як побудувати план особистісного і кар’єрного розвитку?». Завдяки цьому 781 українка підвищила свою обізнаність у темі побудови плану особистісного та кар’єрного розвитку.
Крім цього, нам вдалося реалізувати кілька освітніх ініціатив поза межами проєкту:
- завдяки грантовій програмі Telesens Academy дві дівчини отримали можливість пройти навчання на курсі “QA manual”;
- за підтримки A-HR.PRO 10 учасниць отримали можливість пройти навчання на курсі про ІТ-рекрутинг;
- завдяки ITVDN учасниці проєкту на місяць отримали безплатний доступ до освітньої платформи з 230 навчальними курсами за 20 ІТ-напрямами;
- завдяки грантовій програмі Choice31 10 жінок отримали можливість опанувати професії у сферах проєктного менеджменту, мобільного маркетингу (ASO) та контекстної реклами (PPC);
- за підтримки LearnToEarn.Global 5 учасниць отримали можливість пройти профорієнтаційний курс «Знайди себе в блокчейні».
Також ми вдячні за інформаційну підтримку організаціям та компаніям, завдяки яким, зокрема, 1 900 729 українців та українок дізналися про проєкт та його активності.
Юлія Матвійчук, асистентка проєкту Women For The Future
«Вважаю, що в реалізації подібних соціальних ініціатив для посилення економічної спроможності українок залученість бізнесу є дуже важливою. Лише спільними зусиллями ми можемо досягти гендерної рівності на ринку праці. На проєкті Women For The Future я відповідала за комунікацію з усіма партнерами і я вдячна їм усім за освітню чи інформаційну підтримку!».
Як бізнесу долучатися до подібних ініціатив?
- Дослідіть різні соціальні проєкти: зверніть увагу на організаторів, цільову аудиторію, географію, потенційні результати та масштаб впливу на суспільство. Перевірте, наскільки проєкт відповідає місії та цілям вашої компанії, зокрема в напрямі соціального маркетингу чи корпоративної соціальної відповідальності.
- Підготуйтеся до участі. Зокрема, визначте, чим ви можете бути корисні проєкту, чи готова ваша команда долучатися та в якому форматі, яких власних цілей ви хочете досягти у такий спосіб.
- Долучайтеся до соціальних ініціатив як партнер, лише якщо готові до повноцінного включення, розумієте свою зону відповідальності, цілі та готові докладати зусиль, щоб досягти успішних результатів.
- Підтримуйте прозорість та відкритість комунікації. Найкраще цьому сприяють регулярне звітування організаторам проєкту про ваші дії та прогрес у виконанні цілей, а також оперативні відповіді на їхні запитання.
Бізнесу корисно долучатися до соціальних ініціатив, оскільки для них це можливість допомагати людям та впливати на розв’язання гостросоціальних проблем. Але це також і про розвиток самих компаній: підвищення впізнаваності бренду, покращення власної експертизи та налагодження корисних контактів. Сподіваємося, досвід партнерів проєкту Women For The Future надихнув і продемонстрував, які вигоди бізнес може отримати від підтримки соціальних ініціатив.
Більше про проєкт та всі його активності можна дізнатись на сайті Women For The Future.
ДеталіЧитайте також
Як ми допомогли 71 311 українкам: результати проєкту Women For The Future
«Не зупиняємось, а прокачуємося». Яким може бути розвиток під час війни
Що заважає жінкам будувати кар’єру: 12 несвідомих помилок
Дякуємо!
Тепер редактори знають.