Лояльність та вмотивованість спеціалістів є важливими складниками для розвитку й успішності бізнесу. Як мотивувати команду та чи змінилися їхні бенефіти під час повномасштабного вторгнення, розповіли компанії-учасниці Львівського IT Кластера — SoftServe, N-iX, Sigma Software, ELEKS та Intellias. Чому саме вони? Бо мають понад 1500 спеціалістів, які настільки високо оцінили свої компанії, що ті потрапили в десятку найкращих роботодавців за рейтингом DOU.
Як мотивувати команду? Дієві бенефіти
Навчання та відпочинок
Люди є основною цінністю будь-якої компанії. Тож, попри виклики повномасштабної війни, бізнеси намагаються зберегти більшість нематеріальних бенефітів для своїх працівників.
Наприклад, спеціалісти ІТ-компаній часто мають право на безплатне навчання чи компенсацію витрат на професійний розвиток.
«У нас продовжують проходити внутрішні курси й тренінги від нашого ELEKS University, які розвивають софт скіли, також ми проводимо зустрічі на технічні теми, є мовні курси від нашої Language School», — каже Катерина Адрущенко, Head of Employee Relations Office в компанії ELEKS.
У компанії N-iX теж підтримують фахівців за допомогою навчання, але не тільки: «Ми використовуємо різні методи мотивації, серед яких навчання та програми кар’єрного розвитку, відпустка, гнучкий графік роботи, корпоративні заходи у форматі онлайн-стрімів, а також привітання та подарунки на річниці роботи в компанії».
Турбота про добробут фахівців
Через повномасштабне вторгнення системи мотивації в компаніях дещо скоригували. Одним із найбільших пріоритетів стало здоров’я працівників, зокрема ментальне.
«Ще минулого 2022 року компанія розширила можливості підтримки ментального здоров’я. Завдяки безплатному сервісу IntelliCare спеціалісти та спеціалістки Intellias можуть обрати оптимальний формат психологічної підтримки: індивідуальні сесії з психотерапевтом чи групу відреагування», — діляться в компанії Intellias.
До слова, і самі фахівці відзначили, що для них значно підвищилася цінність компенсації спортивних активностей, медичного страхування та консультацій у психолога. Про це свідчать дані дослідження української спільноти Employer Branding Community, яке вони представили у квітні 2023 року.
Компанії також допомагають працівникам із релокацією та підтримують їх на новому місці.
«Після того, як компанія забезпечила евакуацію та релокацію людей, важливим бенефітом стала ефективна підтримка фахівців у будь-якій точці світу. Ми створили єдину систему, яка об’єднує всю інформацію та всі процеси, що стосуються надання бенефітів, незалежно від того, де знаходиться спеціаліст. Йдеться про допомогу з легалізацією і доступом до страхування, можливість працювати за місцевим календарем тощо», — розповідає Світлана Бовкун, Brand Manager у компанії Sigma Software.
Волонтерство та підтримка ЗСУ
Усі опитані компанії також зазначили, що активно залучають фахівців до власних волонтерських проєктів, організовують благодійні заходи та працюють задля наближення перемоги України.
«Ще у 2021 році Intellias створив внутрішню платформу IntelliShare, яка дає можливість кожному в компанії ініціювати нові волонтерські та благодійні проєкти або долучатися до поточних ініціатив. З початку повномасштабного вторгнення компанія реалізувала 21 проєкт для підтримки армії», — розповідають у компанії Intellias.
«Важливим напрямом наших корпоративних подій є благодійні заходи: ми плели сітки, виготовляли енергетичні батончики, а також проводили аукціони, кошти з яких спрямовували на допомогу українській армії», — ділиться Катерина Адрущенко, Head of Employee Relations Office в компанії ELEKS.
Подарунки та знижки
Актуальними залишаються подарунки для фахівців до річниць у компанії, а також відзнаки за успіхи в роботі чи на окремому проєкті.
«Як один з інструментів нематеріальної мотивації ми продовжуємо відзначати найкращих співробітників та команди на церемонії SoftServe Awards, за якою стежить уся компанія. Багато уваги також приділяємо річницям працівників і готуємо для них подарунки: минулого року ми почали співпрацювати з класними локальними брендами, серед яких Turbat, Levitate, Dodo Socks, Surikat, Syndicate, Woolkrafts, Parasol’ka, Keep, Bagland, Brand Me, Vbrani», — розповідає Катерина Градова, Total Rewards Lead у компанії SoftServe.
Одним із додаткових засобів для мотивації працівників, який використовують компанії-учасниці Львівського ІТ Кластера, є програма лояльності IT Club Loyalty, що відкриває доступ до акцій, бонусів і знижок від 1000 брендів по всій країні.
«Картка лояльності від IT Club входить до welcome-боксу, який ми даруємо новим колегам на початку співпраці з компанією», — розповідає Катерина Адрущенко, Head of Employee Relations Office в компанії ELEKS.
«Ця програма дає нашим співробітникам можливість отримувати різноманітні привілеї та знижки у партнерських компаніях, а також брати участь у спеціальних подіях та ініціативах, що сприяє ще більшій згуртованості в IT-спільноті та підвищенню мотивації наших працівників», — додають у компанії N-iX.
Хочете дізнатися більше про умови роботи в українських і міжнародних компаніях?
Переходьте на сторінку профілів компаній у нас на сайті та знаходьте й перевіряйте цікавих роботодавців 👉
ПрофіліЧитайте також
Компенсація психолога й безлімітні відпустки: як змінились бенефіти в IT-компаніях в умовах війни
Як компанії організовують внутрішнє й зовнішнє навчання працівників: 5 кейсів
Як компанії підтримують своїх працівників та ЗСУ під час війни
Додати коментар
Цікаве на Happy Monday
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Мінцифри запускає цифровий рекрутинг через «Дію»
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Схожі статті, які можуть сподобатись
Робота в інтернеті: 50 найкращих способів заробітку онлайн
15 кар’єрних консультанток, на яких варто підписатися у соцмережах
Професія в об’єктиві: чим займається фотограф та як ним стати